Haha, dags för en uppdatering kanske ;P

En hel vecka sen sist juh :D
Somsagt, Så gick vi ut förra fredagen, jag, helena, cissi och malin! Gick ut på walles, vilket sög. Jag och Helena gick hem innan ett tror jag, och dom andra tätt efter.
Lördagen, åkte jag upp till Sthlm på kvällen, för att vara på Sheraton med mina småttingar. Fett flott, fett lyxigt var det :) Låg i en stor fet och hög säng och kollade på film och drack cola och bara kände att livet lekte :P
Åkte sen hem till fis. Söndagen var bara chill.
Tisdagen spenderades med mina flickor. Jag, helena och cissi åkte in till Eskilstuna, shoppade och käkade på Subway. Träffade snuttis där också :) Åkte och kollade på hennes lägenhet som hon hade fått ordning i..Jättemys!
Åkte hem och tränade (jag vet, jag elin wallinder har börjat tränat) Sen åkte vi hem och moffade glass och räkmacka och kollade på film(?) med malin.

Veckan har flytit på. Nu är allt som det ska, Madde är hemma :) Tog henne sammanlagt 4 timmar att berätta om resan och visa alla bilder :D
Fick tröjan som jag har velat ha hur länge som helst (det var sant, hon hade lyssnat på mig)
En rolig sak var att hon hade köpt en Ed Hardy tröja till sig själv -Har ingen aning om vad dethär är för märke, men den var snygg. Haha, man kan ju bli upprörd för mindre :P

Imorse gick vi upp tidigt. Helena, jag och cissi åkte lite efter åtta och tränade! Det är ju helt sjukt! Nu har jag ätiti en stor och fin frukost och duschat så nu är jag redo för dagen. Ska jobba om några timmar och ikväll vet jag inte vad som händer.. hoppas och tror att marco kommer hit, men det visar sig.

Har gått elljusspåret med stavar, ondags och torsdag också :P Dom dagarna vi inte tränar ska jag gå där. Det visar sig hur länge det håller i sig. Trodde aldrig JAG skulle säga det men det är ju så skönt efteråt!

Juste, har fixat en bilddagbok också(?)

Nu längtar jag tills nästa löööördag :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad heter du på bdb då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback