BIT IHOP FÖRFAN!

Nu när jag läser det jag skrev i måndags så kan man ju tycka att jag överdrev en aning och det tycker jag också! Nu när jag har varit där två dagar till så känns det så mkt lugnare! Jag måste bara inse att en del är totalt katastrofala och en del är helt underbara som bara gör att man går därifrån med ett leende. Och dom är ju SÅÅ SKÖNA! haha, tror att jag skulle kunna göra en hel bok med sköna citat efter sommarens slut :)

Var min första kväll idag, så har nyss kommit hem. Har varit jätte lugnt hela kvällen. Mycket att lära sig dock, men det kommer det kommer som dom säger :)

Ska snart gå och lägga mig och upp och jobba igen. Sen ska jag längta tills i helgen och tills på måååååndag :D:D:D yeeey!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha ja tänkte fråga "vart ska du på måndag" tur att ja inte gjorde det.. ja lyssnar faktiskt.. bara det att jag verkar glömma det direkt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback