I´m back!

Hej allihopa!
Det har rådat en jävligt stor bloggtorka här kan jag säga, men nu har jag kommit i insickt att jag saknar min lilla blogg! Och alla som bönar och ber att dom vill ha mig tillbaka, kan jag bara inte motstå!
Har ju fördrivit tiden på BDB istället, men det är ju inte riktigt samma sak. Men erkänn att jag var riktigt duktig där, eller är!

Klockan är snart ett på natten och jag försökte sova för en timme sen, men satte på datorn lika fort som jag stängde av den..
Vet inte varför jag inte kan sova, så slött som jag haft det ikväll borde jag somnat för länge länge sen! Men jag tror lilla jag är lite nervös.. Mycke ovanliga saker som kommer hända dom närmaste dagarna och veckorna!
På måndag är det min första introduktions dag på det nya sommarjobbet och om en vecka och en dag sitter jag och marco på flyget. DÄR kan vi snacka nervositet! Finns det något värre att flyga? Har blivit så höjdrädd genom åren att det är ledsamt. Ni vet när man åker tåg över Södertälje.. där kittlas det extra i magen! Bara där liksom! Sen hjälper det inte lika mkt att man står still där ett x antal min, timmar, dygn!
Nä, men allt kommer gå bra! Jag klarar allt! ÅH det kommer bli såå underbart!


Elin is back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback