me miss

Åh, vad jag saknar att att FESTA :D med alla mina flickor! Det har varit på tok för länge sen. Har sagt till mig själv att det inte blir fest förns jag kommer hem i juni! TUR att det blir party på fredag, för det är alldeles för långt kvar till "i början av juni". Det kommer som en räddare i nöden!
Hoppas på att veckan kommer gå fort så att jag sitter där med alla som kommer vara där, äte gott och dricka mums! Mmhmmhmm !!

Fick ett x antal samtal inatt, när jag hade som svårast att somna! Alltid när jag hade somnat några ggr så ringer det. Två gånger ringer Helena från Norge, hon ville ju bara berätta hur kul hon hade ;P haha, hon är tokig! Hon ringde sjävklart när våran låt kom på krogen, vilket inte gjorde mina abstines efter fest ännu större..
På tisdag kommer hon hem igen, och då tror jag allt blir som vanligt igen! Har kännst lite konsigt den här veckan utan hennes 10 samtal och 20 sms om dagen och våra spontana träffpunkter!

Nej, livet är för kort! Festa mera!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir det fest på fredsag?

Postat av: Helena

yeeeahhh right bejb.. Party när jag kommer hem.. och när du kommer hem från cypern.. Då jävlar..:d love.. pusspuss

2008-05-19 @ 12:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback